Jak dodać aktywny link do InstaStory?

Jak dodać aktywny link do InstaStory?

Zastanawiasz się, jak dodać aktywny link na Instagramie? Oto kilka wskazówek, które pomogą zwiększyć ruch na Twojej witrynie za pośrednictwem jednego z najpopularniejszych obecnie serwisów społecznościowych!



Czytaj: Jak działa video seeding?


Jak dodać aktywny link do InstaStory? #SocialMedia #Instagram Click To Tweet


Jak informuje helpdesk Instagrama, funkcja dodawania linków do relacji jest na etapie testów i na chwilę obecną mogą z niej korzystać jedynie zweryfikowane konta.

Zauważyliśmy jednak, że aktywne linki do InstaStory są dostępne także w profilach biznesowych (nie osobistych), które mają ponad 10 000 obserwujących.

Dodawanie kampanii video na profilu social media.

Instastory – Jak dodać aktywny link?

Dodawanie aktywnego linku do InstaStory jest bardzo proste. Oto trzy kroki, które musisz w tym celu wykonać:

1. Uruchom swój InstagramStory.



Możesz zrobić zdjęcie/film bezpośrednio z aplikacji Instagram albo przesunąć do góry palcem, aby zaimportować obrazek/zdjęcie, które zostało pobrane lub wykonane w ciągu ostatnich 24 godzin.

2. Dodaj adres URL.



Aby dodać link, kliknij ikonę łącza w górnej części Twojego story.


aktywny link na Instastory


Na ekranie pojawi się nowe okno, które umożliwi wprowadzenie wybranego przez Ciebie adresu linku. Wpisz pełny adres URL i stuknij zielony znacznik wyboru (na Androida) lub „Gotowe” (na iOS), aby zapisać link.


Jak dodać aktywny link do InstaStory

Statystyki InstaStory – Analiza danych



Analiza danych na Instastory pozwala zmierzyć liczbę unikalnych użytkowników, którzy zobaczyli zdjęcie/film w Twojej relacji, a także ilość osób, które:

  • przeszły z Twojego InstaStory do witryny,
  • odpowiedziały na Twoje zdjęcie/film w Twojej relacji,
  • przeszły do następnego zdjęcia lub filmu,
  • dotknęły zdjęcie w celu cofnięcia do poprzedniego z InstaStory,
  • odrzuciły zdjęcie lub film w celu przejścia do następnej relacji.



Statystyki Instagrama


Zobacz również: Dodawanie kampanii video na stronę/blog.

3. Kontynuuj edytowanie swojej historii.



Dodaj dowolną ilość zdjęć/filmów (w tym tekst, naklejki i filtry) do swojej historii, a następnie prześlij do swojego profilu.


Po dodaniu linku do relacji, na dole ekranu wyświetli się opcja “Zobacz więcej”. Po jej kliknięciu odbiorca będzie mógł wyświetlić link w aplikacji.


Dobrą praktyką jest wstawienie wezwania do działania (CTA) w swoim tekście, które skieruje widzów do dostępu do linku: „Przesuń palcem w górę, aby zobaczyć więcej” lub „Stuknij Zobacz więcej, aby odwiedzić naszą witrynę internetową.”



Zobacz jak działa nasz program partnerski ⤵⤵

Program partnerski

3 komentarze

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website

X