#VideoMarketing: Reels, czyli Stories na YouTube

#VideoMarketing: Reels, czyli Stories na YouTube

YouTube Reels! Pod koniec 2017 roku media obiegła informacja o zamiarach wprowadzenia przez amerykańskiego giganta Youtube Reels, czyli funkcji Stories na YouTube. Do dziś jednak mamy jeszcze mało informacji na ten temat. Czym jest i gdzie możemy ją znaleźć?








Czym jest YouTube Reels?


    Zrobiliśmy mały research i przygotowaliśmy dla Was kilka informacji:

  • Reels to Video Stories na YouTube, jednak nie będzie to dokładna kopia Stories, które pojawiają się już na Snapchacie, Instagramie, Facebooku, Messengerze i niektórych aplikacjach randkowych,
  • obecnie Reels jest tylko w wersji beta, a dostęp mają jedynie nieliczni blogerzy, którzy testują nowa funkcjonalność,
  • początkowo będzie można ją znaleźć jako nową kartę na kanale twórcy, obok społeczności,






Czym YouTube Reels będzie się różnić od innych stories?


  • Reels będzie można oglądać tylko na urządzeniach mobilnych,
  • nie będą wygasać po 24h jak dotychczasowe stories,
  • Reels to video o max długości 30 sekund,
  • najprawdopodobniej będzie można tworzyć albumy/playlisty, do których będzie można dodawać stories,
  • do krótkiego Stories będzie można dodać aktywny link, który będzie odsyłał do dłuższego filmu,
  • YouTube Reels będzie bardziej angażować niż zwykłe Stories. Będzie można dawać łapki w górę i w dół, a także komentować pojedyncze, 30-sekundowe video.


Według informacji od TechCrunch, YouTube poinformował, że Reels polega na wprowadzeniu na YouTube nowego formaty video, który pozwala twórcom wyrażać siebie i angażować fanów bez konieczności publikowania pełnego filmu.


Do YouTube Reels twórcy będą mogli dołożyć filtry, muzykę, tekst, a także inne (w tym też nowe) YouTube’owe naklejki.

2 komentarze

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website

X