Case Study: ROCKWOOL Polska

Case Study: ROCKWOOL Polska

Jakiś czas temu pokazaliśmy Wam Case Study: Video seeding dla kanału SEAT Auto Polska. Dziś po raz kolejny dzielimy się wiedzą z naszego podwórka. Przygotowaliśmy Case study Social Video Seedingu dla ROCKWOOL Polska,  producenta niepalnych ociepleń i izolacji.




Kaskader w stroju ochronnym z wełny skalnej ROCKWOOL® sprawdza skuteczność izolacji w teście ognia.



W okresie trwania kampanii

 


video trafiło w trendy najchętniej oglądanych filmów w Polsce


widocznie zwiększyliśmy udział organicznych obejrzeń video na kanale


trafiliśmy w zestawienie YouTube Leaderboard, czyli reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów

Efekt viralowy znacznie przekroczył ilość zamówionych obejrzeń, skutecznie obniżając koszt dotarcia do widza.

Kampania wygenerowała ponad 78 000 darmowych obejrzeń na innych filmach z kanału ROCKWOOL® Polska.



Widzowie chętnie komentowali i oceniali promowane video, a kanał zyskał dodatkowe subskrybcje. Wysokie zaangażowanie z okresu kampanii ViralSeed potwierdzają publiczne statystyki.


BRAND AWARENESS / TG

Film trafił na listę najbardziej popularnych video w Polsce. Dotarcie do właściwej grupy celowej potwierdzają statystyki demograficzne.



YouTube Ads Leaderboard

To zestawienie reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking TOP 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników, a mianowice liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest co miesiąc przez polski zespół YouTube i brane są w nim pod uwagę jedynie klipy, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. Promowane video zajęło 5. pozycję.






Zobacz: YouTube Ads Leaderboard: Marzec 2016


🚨 Chcesz poznać naszą ofertę? Powiemy Ci jak wypromować 📈 Twoje Video na YouTube! Skontaktuj się z nami: [email protected]


Video seeding pozwala osiągnąć duże zaangażowanie, które jest potrzebne do wirusowego rozprzestrzeniania filmu

1 Comment
X