Case study: SEAT Auto Polska

Case study: SEAT Auto Polska

Ostatnio opisaliśmy Wam czym jest video seeding i jak działa. Aby jeszcze bardziej zobrazować, jakie skutki niesie za sobą social video seeding, podzielimy się z Wami naszym casem.




Sprzedawca Seata odbył jazdę próbną z niecodziennym kierowcą – kobietą, która swoimi umiejętnościami wyczynowej jazdy samochodem potrafi zawstydzić niejednego mężczyznę.


Nieświadomy pasażer nie został poinformowany, z kim ma do czynienia, a jego reakcję uchwyciły kamery zamontowane w samochodzie.


Pomysł na film okazał się idealną bazą pod kampanię viralową.


W okresie trwania kampanii

 


video znalazło się w trendach najchętniej oglądanych filmów oraz na stronę główną YouTube

osiągnęliśmy duże zaangażowanie widzów w oglądaną treść, a średni procent obejrzenia filmu wyniósł 79%

video uzyskało najlepszy efekt viralowy spośród wszystkich filmów na kanale Seat Polska


Efekt viralowy czterokrotnie przekroczył ilość zamówionych obejrzeń!





Dzięki dużej ilości obejrzeń organicznych, video przez pierwsze 3 dni kampanii było na drugim miejscu najpopularniejszych filmów na YouTube w kategorii Pojazdy.

Wysokie zaangażowanie potwierdzają statystyki: ponad 150 komentarzy, kilkaset ocen oraz kilkadziesiąt nowych subskrypcji kanału.


BRAND AWARENESS | SEAT


Ekspozycja filmu na stronie głównej YouTube dostarczyła dodatkowe obejrzenia organiczne, zwiększyła ilość udostępnień oraz wywołała naturalne zainteresowanie innymi filmami z kanału SEAT Auto Polska.



Chcesz poznać ofertę? Skontaktuj się z nami: [email protected]



Video seeding pozwala osiągnąć duże zaangażowanie, które jest potrzebne do wirusowego rozprzestrzeniania filmu

2 komentarze
X